MaSa Startet 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2012 Jeg har en slik vinsj i båten,men jeg merker at den begynner og slite og ikke klarer og løfte ankerskåla uten og begynne og gå tregt og varsle om overbelasting! Noen som vet hva dette kan være for noe? Til og med når den er fri og på vei opp ren og uten dritt på skåla så sliter den! Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Prolimit Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 Sjekk at börstene ikke er utslitt og at de beveger seg. Dårlig kontakt gir mindre kraft i motorn og du kan skade ankeret. Sverre Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
MaSa Svart 10.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 På hvilken måte kan jeg skade ankeret? Kan jeg spørre om hva børstene er ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Ibiza 1 Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 (redigert) Prolimit tenker vel på det ankeret som er en del av elektromotoren og ikke det som henger bak på båten din. Har du sjekket kablene til vinsjen for irr eller dårlig kontakt? Usikker på om det rimer med overbelastningssymptom men enklere å sjekke og utelukke enn å begynne å styre med elektromotoren. Og børstene er en annen del av elektromotoren :-) Redigert 10.Juni.2012 av Ibiza 1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.