Hjartholm Startet 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2012 (redigert) Hei. Har en 17 fots Zodiac MK4 HD 1998 mod liggende ute i hagen som jeg skulle blitt kvitt. Det er en gummibåt med aluminiums dørk og en styrekonsoll i midten. Jeg aner ikke hva denne er verdt. Noen som har en anelse på hva verdien på denne kan være? Redigert 10.Juni.2012 av Hjartholm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Her er noen tilsvarende på finn, men MK4 er vel noe større? Prisen avhenger jo av veldig mange faktorer. Tilstand, tilbehør osv. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Hjartholm Svart 11.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Ja denne er 17 fot. Eneste tilbehøret jeg har er aluminiums dørk og rattkonsoll. Så skulle gjerne visst en ca. verdi på den, slik at jeg kan legge den ut for en pris som er realistisk, og ikke helt på trynet. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Lagt den ut enda? Jeg kan forsåvidt være interessert Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Hjartholm Svart 25.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Skal legge den ut nå tenkte jeg. Gi en lyd om du er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Sjorg Svart 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 Da har jeg lagt inn bud. Prisen din er bra, men for meg kan vel totalprisen nesten dobles når kjerringa har fått sitt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.