Trondwi Startet 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2012 Vi har planer om en liten snartur til Fitjar, men er en smule bortskjemte her i Aust-Agder ved at vi enten fyller på fiskemottaket eller fra tankbil. Hvor kan vi fylle diesel til vettug pris mellom Lindesnes og Fitjar - vi trenger å fylle diesel ca pr. 180 sjømil. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Hei. Det blir Egersung eller koppervik. Men om du går innom Stavanger kan du fyller der også, husker ikke navnet på den øyen en fyller fra. men der hvet sikker andre på forumet.Kan jeg spørre hva du betaler fra tankbil? mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Ingar Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 https://baatplassen.no/i/page/drivstoffboersen Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Men om du går innom Stavanger kan du fyller der også, husker ikke navnet på den øyen en fyller fra. men der hvet sikker andre på forumet. Vassøy, tipper jeg. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Trondwi Svart 11.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Jeg klarer neppe å nå Stavanger på én tank dersom jeg skal holde en nogenlunde hastighet. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Billigste drivstoffet jeg fant på turen min fra Bergen til Arendal var utvilsomt Egersund. Der kosta dieselen 9 kr literen i pinsa. På Bru i stvgr kosta diesel 10,-. Flekkerøya var heller ikke så dyr. Mener å huske det var litt i overkant av 9,50... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.