Neptun:) Startet 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2012 hei; jeg har nå kjøpt nytt undervannshus til min motor, en suzuki dt9,9hk 86 mod. men på undervannshuset er det to rundet derter, som stikker opp, de er der så undervannshuset skal stå i riktig posisjon. men på mitt gamle var det to hull, fordi det var do derter i motoren, tror dere jeg kan borre bort de to knertene? mvh neptun:) trenger svar fort for jeg skal betale selgeren i dag:( Kommentar fra moderator: lønner seg å følge reglene når man poster, spes. om man ønsker raskt svar. Det skal ikke lenger være mulig å unngå å få med seg at hjelp, problem(er) og spørsmål ikke er tillatt i tittelen. Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Neptun:) Svart 11.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 jeg fikset dette selv^^ var bare rustet fast de to knertene^^ Kommentar fra moderator: Takk for at du gav tilbakemelding. Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.