Henrik L Startet 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2012 Byttet impelleren på min MD5 men oppdaget at kjølevannet ikke kommer. Så at impelleren satt litt skjevt ("under midten") i men reagerte ikke videre på det, da jeg fikk den lett i og lukket lokket. Kan det hende at den ikke har kommet på akselen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 Skru av lokket, og se om den beveger seg når du kinner motoren. Enkelt og greit! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Henrik L Svart 18.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 Ja det var jo smart og enkelt. "Dessverre" svirret impelleren rundt med motoren. Så da har jeg en annen årsak til manglende kjølevann. Båten har ikke vært oppe ennå for spyling og stoffing. kan inntaket har blitt tett? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.