Konsensus Startet 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2012 Har en harken løygang av denne typen: http://www.harkenstore.com/uniface.urd/scpdinw1.ShowProd?409Z56LC4VIK2 Problemet er at den indre "vognen" / enheten slår voldsomt i takt med bommen når jeg går for motor når det er vindstille. Blir plagsom i lengden for lengre strekk som kryssing av nordsjøen og lignende. Kjenner noen til dette problemet? Er det en feil på min enhet, eller det en finurlig teknisk bakenforliggende årsak til dette problemet? Vurderer nå å bolte de to enhetene sammen, men det kan jo være greit å sjekke her først før jeg går til dette "drastiske" skrittet. Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 Helt vanlig, min Andersen løygang gjør det samme. Knyt et tau fra bommen ut til rekkevaier eller lignende, og ett tau fra rett over løygangen ut til rekka eller lignende. Jeg bruket to sånne seilsrropper fra North. Sitér dette innlegget Link to post
Konsensus Svart 13.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Takker for svar :) Har ikke helt forstått meg på konstruksjonen, men det får jeg heller leve med :) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 (redigert) Er det ikke haling på vognen for å kunne dra den opp i lo eller slippe den ned i le? Normalt så brukes disse linene til å låse vogna i midtstilling når du ikke seiler. Eller har jeg misforstått spørsmålet kanskje Redigert 13.Juni.2012 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 det går på min fredriksen, beklager det. men min er sånn at den slipper på en side automatisk, og blir stående og slå mellom slipp på begge sider. Dette bråker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.