GøyPåHavet Startet 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2012 (redigert) Hei! Har nå gått i innkjøp av en Quicksilver P66 Weekend på 21 fot. Det var bestillingstid på båten og jeg får båten nå fredag 15. Det jeg lurer på er om noen har en båtplass å leie meg i Ålesund området til jeg har kvittet meg med gamlebåten. :) Det er bare snakk om 2-6 uke :) Ta kontakt! :D Redigert 12.Juni.2012 av GøyPåHavet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 Er du sikker på det at det er det du har kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 (redigert) Gratulerer med ny båt! Men mistenker det er en Askeladden? Vedrørende båtplass er det jammen meg ikke enkelt her i området. Til tross for at det er en haug med plasser som ikke ser ut til å brukes... Men det er en annen diskusjon. Redigert 12.Juni.2012 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Trophy Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 WWW.aamf.no de leier ut plasser og du finner tlf nr på hjemmesida Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Bearded Beast Svart 12.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 Tjaa i Mausavågen kansje`? Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 12.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2012 Mente Askeladden... Skrev i full fart :s Skal sjekke ut den sida :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.