trken1986 Startet 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2012 Hei, vil starte med yrkesfiske av krabbefiske (taskekrabbe) Og trenger litt tips til båt hos dere der ute, prisklasse fra 90 - 200 000 ,- Den må jo være registrerbar som fiskebåt så klart. Litt dekkplass må jeg også ha. Jeg har leitet litt rundt og funnet et par alternativer, men gjerne dere har sitt noen jeg ikke har sitt? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Cornelia marie, wizzard, osv fra deadliest catch.. Hehe... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Auskar Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Håpløst å gi svar på dette, er like mange løsninger, som det finnes fiskefartøyer. Men du trenger bra med dekksplass, og spill, gjerne med kran/blokk for å få løftet teiner opp i båten. Sitér dette innlegget Link to post
hjg Svart 18.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 (redigert) Sikkert lurt og informere mitt mer om hvilket farvann du skal fiske i (inna eller uttasjærs), om du trenger overnattingsmuligeheter, hvor mange teiner, hvor djupt de skal stå osv. men utifra det du forteller så nå denne ganske bra ut http://www.finn.no/f...nkode=34797203. lage til/skjære ut en utsettningsrampe bak så blir det enklere og sette ut igjen. godt medlasterom for oppbevaring og sterk hydraulisk haler. mvh hjg edit: linken fungerte vist ikke www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34797203 Redigert 18.Juni.2012 av hjg (see edit history) Sitér dette innlegget bruk vest! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.