Båtsjuk Startet 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2012 Hei godtfolk! Det nærmer seg St. Hans, og hvis været er godt tenker jeg meg på sjøen med barna... Som fersk båteier lurer jeg på om det er noen Hordalendinger som har tips til plasser som er bra på St. Hans, for båtfolk? Tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Zetha Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Pleier det ikke alltid å være masse båter i sjøen ved Laksevåg, der de har tønnebålet? Som fersk båteier med (små)-barn, ville jeg rett og slett tatt båten ut på sjøen og funnet en fin vik, tenne bål og grille pølser med pinnebrød; nam - til dessert kan en grille marsmallows. Nå ser det ut til at det blir endel nedbør i helgen og begynnelsen av neste uke, så da er det vel OK med et lite bål i strandsonen. God fornøyelse! Sitér dette innlegget Jannicke - matros og kapteinens assistent på "Zetha" Link to post
Bergen dørk Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 (redigert) Mitt tips til et flott sted for hele familien er Smivågen helt sør på Tyssøy. Alternativ kan være en vik på Lerøy. Og helt ubeskjedent finner dere mange tips i båtbloggen vår. Klikk på link i signaturen. Redigert 13.Juni.2012 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Båtsjuk Svart 13.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Kanskje feil å si helt fersk, har hatt båten i snart to år :-P Har i alle tilfeller ikke vært ute på St.Hans før, høres jo perfekt ut med en lun vik og grilling:) Flott blogg du har forresten, Bergen Dørk, den har jeg kikket innom jevnlig i en periode nå - masse flotte ideer til turer! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Hyggelig at du synes det! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Zitt Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Jeg går ut fra at ungenes alder er litt avgjørende for hva som er beste. Tønnebålet på Laksevåg er selvfølgelig en vinner for mange. Flott at du skryter av Bergen dørk.......han fortjener det! Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjuk Svart 25.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Hei igjen... Da er St. Hans vel overstått og det ble båttur Været var ikke det beste, så det ble en tur til Laksevåg for å se på tønnebålet. Fin kveld på sjøen, tross litt duskregn. Litt av ett bål!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.