MajorAndy Svart 16.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2012 Hvis nimba eller Anders Haaby købte denne båd kunne jeg se en mulig fremtid for den. Jeg selv ville løbe langt væk fra sådan et projekt. Der er nærmest tale om et halvfabrikat. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 17.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Det var den vekk fra Finn.no. Rakk aldri hjem får å kikke på den Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Kjetil1 Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Kanskje like greit... Jeg syntes den virket veldig liten under dekk. Burde vel ha mer plass i en 37 foter... Små skikkabiner og en liten V-sofa. Ogjeg synes ikke det var så mye plass oppe heller i forhold til at overbygget egentlig ligger nokså lang framme på båten. Ser ut til å være mer plass i vår 34 foter, selvom det riktignok er en kalesjebåt... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.