Renita Startet 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2012 Kom over en artikkel i Båtmagasinet hvor det ble laget "trallverk" i teak av en baderomsmatte kjøpt hos Living. Har søkt etter en slik matte på living.no uten å få opp noe. Noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt en slik eller lignende matte? http://www.batmagasinet.no/baatweb/cms.nsf/$all/146CDA168379BCD0C12579A400499868 Mvh Renita. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Det enkleste er vel å stikke innom living da, de har neppe hele sortimentet på nettet.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Renita Svart 14.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Ja hadde vi hatt Living her så kunne jeg jo ha gjort det....hehe. Har en kompis som skal til Bergen over helga, og der er det to Living butikker så da skal han få ta seg en tur innom :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Jepp, eller bruk telefonen og sjekk på forhånd.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Erik Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Dette så ut som en grei løsning. 'Matta' må da være rimelig grei å stue vekk mens man dusjer, og så ta frem etterpå så er gulvet tørt umidelbart. Skal testets. Takker for tips Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Hvis du får tak i Erik, kan du kjøpe en til Maja II og? Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 15.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2012 Ja, klart det Men det blir ikke på denne siden av helga. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.