Mats-gh11 Startet 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2012 Har planer om å legge teakdørk i min GH11, og har sett litt på teaklaminatet som blir solgt på Maritim, men har forstått at dette laminatet ikke er så gunstig til bruk i en åpen båt uten selvlensing. Derfor lurer jeg på om jeg kan kaldbake dette laminatet med epoxy, slik at det blir vanntett og slitesterkt? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 14.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Ingen som har noe innspill? Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 er det laminat som dette: http://www.maritim.no/interior-eksterior/byggematerialer/kryssfiner/laminat-14mm-teak-sorte-striper-244x122 jeg har noe kunstgress lignende teppe i båten min utrolig digg og gå på om sommern når det er varmt Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Det blir iallefall såpeglatt. Ser ikkje heilt poenget med å ha 50 kg ekstra i båten Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 14.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Takk for svar fra dere begge! Grunnen til at jeg ønsker å legge dette på dørken er fordi jeg skal dekke over en liten skade som har vært der. Skaden er fikset, men har ikke samme utseende som resten av dørken, da resten av dørken har en ruglete overflate, uansett tror jeg det vil se pent ut i en ellers pen GH11. Vekten er en ting, har selv kjent på vekten på en plate med teaklaminat på 1,22 x 2,44m og vekten er jo langt fra 50 kg. Jeg snakker om finerplater med et tynt lag teak, som selges på maritim. Blir det såpeglatt hvis jeg tilsetter antisklipulver i epoxy'en? Har du eventuelt noen tips til annet jeg kan gjøre med dørken Plutonium? Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 kjøp deg et "teppe" som du kan ta med når du bruker båten og ikke bruker den appropo vekta tror jeg ikke det er noe problem pga tyngdepunktet er såppass lavt du kan jo alltids går for og lage et eget teak gulv visst du nater selv også videre blir det finere her er jolla mi: https://baatplassen.no/bildearkiv/45/45471/nice__gangsta_shit_022.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 14.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Creds for en fin jolle ihvertfall, den var lekker! Har du lakket den? Du har såvidt jeg ser brukt ekte teak og natet, er dette mye jobb? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.