-YP- Startet 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2012 Er det noen som vet hvor jeg kan får tak i en bunnpropp? Min er sporløst forsvunnet Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 Kanskje på Bunnpris... De aller fleste båtrekvisitabutikker har propper i div utførelser. Hvis du tar med litt info om båten den skal i, og tar turen til en slik butikk har de sikkert en som passer... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
RSL Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 At slike propper ikke lager spor når de forsvinner, er helt normalt. Jeg aner ikke hvordan proppen din ser ut, så jeg kan ikke fortelle hvor de er å få tak i, men det aller meste av gummipropper med riktig diameter vil nok gjøre nytten. Kanskje nærmeste VVS-forhandler har det du trenger om du har riktig mål. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
adeneo Svart 14.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2012 http://www.maritim.no/smabeslag/lenseplugg-og-ror Sitér dette innlegget Link to post
-YP- Svart 15.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2012 Takk for tilbakemeldinger :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.