Jump to content

God reklame for Saga 27, Lars H!

Astor

Recommended Posts

måsinj skrev:

Pappa hadde en Saga 27 AC for 5 år siden, før han solgte den og kjøpte seg hytte -ved sjøen selvfølgelig. Har selv planer om å bygge meg dayccruiser, men kjærringa maser om Saga 27 :yesnod:

Er lit hekta på vannsport så vil selv ha lit større motor på båten. Må ha fryktelig breie ski for å stå bak en Saga :yesnod: Men skjønner fruen godt! Saga er jo en særdeles bra familiebåt!!! Får se hvem som trekker det lengste strået :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåt gutta var yngre sto de på vannski etter Saga 27. De pløyde riktignok litt vann men de sto da oppreist på rundt 9 knop. Fin trening er det også. saga 27 kan brukes til alt!! :flag:

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Lasse skrev:

Bedre reklame skal gutta på Selje lete lenge etter

Hei.

Og de er så absolutt klar over artikkelen. I en mail jeg fikk fra disponenten hos Sagaboats om stoff om Sagabåtene de skal skaffe meg til Sagaforumet, sto følgende linje (med store bokstaver): TAKK FOR FLOTT REKLAME I SISTE" BÅTLIV."

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Astor skrev:

Nåt gutta var yngre sto de på vannski etter Saga 27. De pløyde riktignok litt vann men de sto da oppreist på rundt 9 knop. Fin trening er det også. saga 27 kan brukes til alt!! :flag:

<{POST_SNAPBACK}>

pøø... er det noe da ....;-))

I mitt (mye)tidligere båtliv sto barna på "vannski" etter vår Laurin Koster 32 fots seilbåt. "Vannskien" var godt nok en køyelem - men jeg kan garantere at barnas glede ikke mindre av den grunn. :lol:

mvh

FredT

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...