No Angel Startet 15.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2012 Hei! Jeg har kjøpt en amerikansk skjærgårdsjeep på 34" og tenkte tanken på at det hadde vært deilig å slippe å stoffe den da den ikke er stoffet og gått i ferskvann siden ny. Leste litt om Cleanboatprotector, en svensk produsent av en duk man førtøyer i båtplassen og kjører båten over. Prinsippet er enkelt og jeg ligger i havn med strømninger og lite stille vann så jeg hørte litt med Norwegian Weather Protection AS og de kan levere en svart PVC 550g/m2. Med denne har jeg en slitesterk duk og da den er svart slipper ikke mye lys inn under båten i ett håp om å hinde at den gror. Ved å ikke stoffe den sparer jeg penger på primer/bunnstoff og får bedre bensinøkonomi. Er det andre som har prøvd tilsvarende løsning? Den svarte PVC duken koster 1/10 av den svenske løsningen... Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
No Angel Svart 10.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2012 Ingen som hadde det nei men jeg har bestilt svart 650g/m2 PVC duk til å prøvde med :) Skal si ifra hvordan dette går da det er 1/10 av prisen!! Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.