Jump to content

Min Askeladden P66 med DF115 pisker luft nå?

boati

Recommended Posts

Er du sikker på at motorens trimposisjon er lik nå som før, selvom instrumentet viser det samme? Jeg har aldri brukt det instrumentet til annet enn som et hjelpemiddel når jeg skal lære noen som er mindre båtvant å kjøre båt. Selv justerer jeg trimmen kun på lyden, turtallet og ved å slenge et blikk bakover for å sjekke hvordan vannstrømmen til propellen ser ut.

Vet ikke eksakt på motoren din, men trim givere pleier å sitte i nærheten av der tilt stempelet er festet på motoren, kan godt tenkes at du må tilte motoren helt opp for å komme til den.

Men uansett vil det være en ledning som forer ned til den, tilt opp og se i det området der stammen på motoren på en måte foldes inn i mot motorbraketten..

~~maskinisten

Vet ikke eksakt på motoren din, men trim givere pleier å sitte i nærheten av der tilt stempelet er festet på motoren, kan godt tenkes at du må tilte motoren helt opp for å komme til den.

Men uansett vil det være en ledning som forer ned til den, tilt opp og se i det området der stammen på motoren på en måte foldes inn i mot motorbraketten..

~~maskinisten

Det høres mest sannsynlig at dette er årsaken ja. Takk for hjelpen så langt :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...