Jump to content

Edit History

finnmarken

finnmarken

W_Bora skrev 51 minutes ago:

Og jeg vil ikke flytte meg før et eventuelt pålegg fra politiet. Firkanta/barnslig,  ja kanskje, men jeg mener at noen prinsipper er vært å sloss for og allemannsretten er et av dem!

Sånn skal det låte. Det er dette som må til, og skulle politiet finne på å skrive ut bot så får du en mulighet for å ta dette til retten. 

Og skal f eks vi som bor andre steder enn i Oslofjorden melde oss inn i OF sånn for sikkerhets skyld, før vi reiser på båtferie dit?

Og dette handler selvsagt ikke om hva medlemskapet koster. Dette handler om at man med dette innfører nye prinsipper i forhold til allemannsretten. Og ikke minst at dette fører til at det mest primitive i enkelte mennesker kan komme opp i dagen. Det kan umulig være noen gode argumenter for å legge opp til dette.

finnmarken

finnmarken

W_Bora skrev 25 minutes ago:

Og jeg vil ikke flytte meg før et eventuelt pålegg fra politiet. Firkanta/barnslig,  ja kanskje, men jeg mener at noen prinsipper er vært å sloss for og allemannsretten er et av dem!

Sånn skal det låte. Det er dette som må til, og skulle politiet finne på å skrive ut bot så får du en mulighet for å ta dette til retten. 

Og skal f eks vi som bor andre steder enn i Oslofjorden melde oss inn i OF sånn for sikkerhets skyld, før vi reiser på båtferie dit? 

• Create New...