Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Kanskje jeg skal starte Emmas båtklubb og legge ut medlemsbøyer i hytt og gevær - siden det er så stor betalingsvilje for slikt ;-)

- Og kanskje med enda strengere medlemskrav enn de har i viktigper-klubben NHK, så ingen får bruke dem (NHK burde forøvrig bare legge ut bøyer utenfor 12-milsgrensa, der de åpenbart trives best).

Nei, la oss beholde norske uthavner som de er - fri for alle, ikke bare for medlemmer i diverse eksklusive foreninger.

S/Y Emma

S/Y Emma

Kanskje jeg skal starte Emmas båtklubb og legge ut medlemsbøyer i hytt og gevær - siden det er så stor betalingsvilje for slikt ;-)

- Og kanskje med enda strengere medlemskrav enn de har i viktigper-klubben NHK, så ingen får bruke dem.

Nei, la oss beholde norske uthavner som de er - fri for alle, ikke bare for medlemmer i diverse eksklusive foreninger.

S/Y Emma

S/Y Emma

- Og kanskje med enda strengere medlemskrav enn de har i viktigper-klubben NHK, så ingen får bruke dem.

S/Y Emma

S/Y Emma

Kanskje med enda strengere medlemskrav enn i viktigper-klubben NHK, så ingen får bruke dem.

S/Y Emma

S/Y Emma

Kanskje med enda strengere medlemskrav enn NHK, så ingen får bruke dem.

S/Y Emma

S/Y Emma

• Create New...