Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Sist jeg lå der  var det 5 båter pluss mange  motorbåter på innsiden

Pinkvin skrev for 3 timer siden:

Kan ta en kikk på en svaibukt av topp kvalitet, nordenden av Sandø på Hvasser. Ene bøya er ok fordi det er for nært en grunne til å ligge på svai. 

Den andre ligger midt i ankringsplassen og ødelegger for mange båter som i stedet kunne lagt på svai. 

En av to er ikke så gærnt. De kunne fint lagt begge, og sikkert flere så de ikke var i veien for noen. Det ville økt tilgjengeligheten til en fin plass for alle. Ikke økt den for noen få og ødelagt for de fleste. 

Sist  vi var  på Sandø

var bøyene slik og det var  5 seilbåter  pluss at  det var mange motorbåter på innsiden, det er 84 m mellom bøyene

Sist jeg snakket med OF ville de gjerne ha tilbakemelding hvis en bøye var feilplassert  det var lett å flytte på de og steder som var uegnet å ankere på var var fint å få, men helst ikke over 10 meter da det kompliserte dykkingen ved inspeksjon.  

image.png.40bea34cbaf6f1bc86c41de02570c673.png

Roger jo

Roger jo

Sist jeg lå der  var det 5 båter pluss mange  motorbåter på innsiden

Pinkvin skrev for 3 timer siden:

Kan ta en kikk på en svaibukt av topp kvalitet, nordenden av Sandø på Hvasser. Ene bøya er ok fordi det er for nært en grunne til å ligge på svai. 

Den andre ligger midt i ankringsplassen og ødelegger for mange båter som i stedet kunne lagt på svai. 

En av to er ikke så gærnt. De kunne fint lagt begge, og sikkert flere så de ikke var i veien for noen. Det ville økt tilgjengeligheten til en fin plass for alle. Ikke økt den for noen få og ødelagt for de fleste. 

Sist  vi var  på Sandø

var bøyene slik og det var  5 seilbåter  pluss at  det var mange motorbåter på innsiden, det er 84 m mellom bøyene

image.png.40bea34cbaf6f1bc86c41de02570c673.png

• Create New...