Jump to content

Edit History

Jens_P

Jens_P

@NilsPils: Jeg forstår ikke behovet for bøyene. I mitt nærområde er disse bøyene lagt på steder som er kjent som og merket i sjøkartene som ankringsplasser. Det er steder som er skjermet for vind, hat moderat dybde og god ankerbunn. Eneste misjonen jeg ser for disse bøyene er at noen få skal slippe bryderiet med å bruke eget anker. Så OF har etter mitt syn skapt et kunstig behov i dette tilfellet.

For øvrig har OF gjort og gjør en meget god jobb for å sikre allemannsretten rundt Oslofjorden. ?Uten OF og deres innsats hadde mulighetene for båt- og strand-liv vært sterkt begrenset. 

Jens_P

Jens_P

@NilsPils: Jeg forstår ikke behovet for bøyene. I mitt nærområde er disse bøyene lagt på steder som er kjent som og merket i sjøkartene som ankringsplasser. Det er steder som er skjermet for vind, hat moderat fybde og god ankerbunn. Eneste misjonen jeg ser for disse bøyene er at noen få skal slippe bryderiet med å bruke eget anker. Så OF har etter mitt syn skapt et kunstig behov i dette tilfellet.

For øvrig har OF gjort og gjør en meget god jobb for å sikre allemannsretten rundt Oslofjorden. ?Uten OF og deres innsats hadde mulighetene for båt- og strand-liv vært sterkt begrenset. 

Jens_P

Jens_P

Jeg forstår ikke behovet for bøyene. I mitt nærområde er disse bøyene lagt på steder som er kjent som og merket i sjøkartene som ankringsplasser. Det er steder som er skjermet for vind og har god ankerbunn. Eneste misjonen jeg ser for disse bøyene er at noen få skal slippe bryderiet med å bruke eget anker. Så OF har etter mitt syn skapt et kunstig behov i dette tilfellet.

• Create New...