Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Jeg var i dialog med OF ved Martin Marvig Bak Pedersen i september 2019, og de har enda ikke lagt frem noen dokumentasjon for sine juridiske påstander mht denne ordningen. Han viste til at de hadde fått en jurist til å se på dette i 2007 og at det var et møte med KLD i 2015. Hans underlige påstand er at siden de ikke har hørt at det de driver med ikke er "riktig" så har de bare gått ut ifra at det er greit. De har ikke lagt frem noen form for dokumentasjon for påstandene og ikke gitt meg svar på hvordan jeg kan/kunne søke opp referat/dokumentasjon på de møter de hevder har funnet sted eller den juridiske "bestilling" de foretok i 2007. Jeg har purret de opp i dag, men regner med nok en gang å bli møtt med taushet, dessverre! Jeg har skriftlig dokumentasjon på hva jeg her nevner/viser til, bare sånn for ordens skyld, og har også informert dem om denne tråden/forumet.

Oppfølgning; Nevnte saksbehandler er i pappapermisjon så jeg har sendt mail til den som nå har ansvaret for disse bøyene og melder tilbake hvis/om det kommer noen form for svar/reaksjon!

Mouche

Mouche

Jeg var i dialog med OF ved Martin Marvig Bak Pedersen i september 2019, og de har enda ikke lagt frem noen dokumentasjon for sine juridiske påstander mht denne ordningen. Han viste til at de hadde fått en jurist til å se på dette i 2007 og at det var et møte med KLD i 2015. Hans underlige påstand er at siden de ikke har hørt at det de driver med ikke er "riktig" så har de bare gått ut ifra at det er greit. De har ikke lagt frem noen form for dokumentasjon for påstandene og ikke gitt med svar på hvordan jeg kan/kunne søke opp referat/dokumentasjon på de møter de hevder har funnet sted eller den juridiske "bestilling" de foretok i 2007. Jeg har purret de opp i dag, men regner med nok en gang å bli møtt med taushet, dessverre! Jeg har skriftlig dokumentasjon på hva jeg her nevner/viser til, bare sånn for ordens skyld, og har også informert dem om denne tråden/forumet.

• Create New...