kverna Startet 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2012 skal snart ta en tur over dammen og lurer på om jeg ka ta med meg en ny balistic propell hjem , om det er i håndbagasjen eller i kofferten, er det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Ville lagt den i kofferten. Kan jo brukes til "håndvåpen". Ellers ser jeg ikke noe problem. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
glalaks Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Plass til en til? Hehe. Hva koster det i USA for m sånn propell da? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
kverna Svart 17.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 da putter jeg den der! de koster 1500 kr i usa, i motsetning til 4500 her i landet.. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Aha.. Sku gjerne hatt en sånn.. Får si fra om du vil ta med en til mot en 500 lapp..;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Sjekk den inn så går det fint, husk å sjekk pris på overvekt, lønner seg å veie koffertene før en drar til flyplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Jeg gjorde det samme i fjor. Kjøpte propell(Turbo TXP 14.75 X 23) og fikk de til å levere den på hotellet i new york. Fri frakt. Pakket den ut og la den i kofferten. Kjøpte ny koffert mens jeg var der. En slik nymoderne lettvekter. Hadde bare håndbagasje med meg over da jeg shoppet en drøss med klær der. Pakket og veide kofferten før jeg dro til flyplassen. Kom helt på grensa. Hadde jeg hatt noe over kunne jeg bare lesset litt over på de andre jeg reiste med ;) Da jeg kom hjem fant jeg en lapp i kofferten som sa at "us custom" hadde åpnet og sjekket innholdet i kofferten. De hadde tydeligvis ikke stusset noe over innholdet for jeg hørte ikke noe mer om det. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Framtia Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 reis med propellfly.. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Jørgen S Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Badom Tissj! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.