Sturee Startet 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2012 Hei Har en sunwind 14 på hånda jeg vurderer å kjøpe for å fikse opp å bruke til neste år. Da har jeg tengt meg noe som går bra med liten motor, kravet er minst over 30 knop med 50hk eller mindre. Noen som har/har hatt slik båt? Hvordan motor brukte du evt og hvor fort gikk den? Vil også ha noe som ikke hopper og smeller og tar litt bølger, hvordan er denne båten i sjøen? Alle erfaringer mottas med takk :) Mvh SM Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Båten heter Sunwin, ikke Sunwind. (Det siste er en seilbåt)Har rettet tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 18.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 Åja, takk :) Har søkt litt, virker som flere har problemer med at den hopper på flatt hav, og går 30 knop med 40hk. Synes det er litt lite på en liten 14 fots båt? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 Den hopper ja. Jeg hadde en sunspeed 13 som vistnok er ganske lik. Morsom båt , men blir mye hopping.. Hadde 30 hk og gikk rundt 30 knop tror jeg.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.