zoran Startet 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2012 Kan man bruke dril 12v baterier til ekkolodd? Har en ødelagt black&decker dril,men bateriene kan lades opp (har 2 stikk). Hvor lenge kan de holde, eg er maks tre fire timer i båten om gangen.Tror ikke det er vanskelig å koble det hele sammen, en kan jo bruke deler fra dril? Sitér dette innlegget Link to post
bc45 Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Har du 12v batterier til drillen din er det sikkert mulig å koble dem til ekkoloddet ditt. Du må nesten bare prøve deg frem for å finne ut hvor lenge du har strøm nok. Har du ikke noe vanlig 12v batteri i båten din? Sitér dette innlegget Link to post
zoran Svart 17.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Det har eg. Båten ligger ved kai (Øyen 530F) til hytten som er langt vekke, so eg har lyst å lage det son at det er let å pakke det sammen etter bruk. Strømledning til lodet er ganske kort, den må forlenges, men det er fort gjort.Eg lurte bare på om noen har prøvd og er det verdt. Skal lage noe og prøve om 15 dager. Takk for svaret! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.