27 hasla Startet 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2012 (redigert) Hei! Etter å ha hatt en del plunder mildt sagt med toalettet ombord i båten bestemte jeg meg for å gå til Stavanger for å kjøpe ett nytt hos Maritim.Jeg har 24 volt og dette skulle de ha på lager.Skuffelsen var stor når jeg kom frem til butikken og de var tomme for 24 volts toaletter.Nå er jeg kommet hjem til Karmøy uten toalett og må bestille det fra Maritim i Arendal. Burde ikke en så stor båtbutikk ha dette på lager når de har det i katalogen sin???? Har noen erfaringer med Matro toaletter?Er de bra? Såg for meg når jeg allikevel var på Helgøy at det var en smal sak å gå til Stavanger, montere dette og løse toalettkrisen,men dengang ei.Typisk min flaks Redigert 17.Juni.2012 av 27 hasla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Jeg vet ikke hvor vanlig 24 volt er i fritidsbåter, men jeg har opplevd at det er mye Maritim Stavanger ikke har på lager, litt for mange tomme hylleplasser. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 17.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2012 Egen post for dette? Kjøp 2stk 12v da så kan dåkke drida i stereo. Maritim Stvgr, har mesteparten av det jeg har trengt på lager faktisk, hvordan kan du forvente de skal ha alt? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Har du sjekka med Røyksund Mek? Der har dei mykje på lager.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Sjekk også den nye Best Marin butikken i Karmsundgata i Haugesund. Ser ut til å ha mye rart på lager... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.