ko-stens Startet 18.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut når motoren jeg har ble produsert? Må bytte noen deler, og da er det greit å kunne bestille riktig... Må ha impellersett, og muligens må jeg ha nytt undervannshus. Nå passer sikkert endel deler overens med andre modeller, men det er greit å vite likevel. Tror den er fra 1973 etter dekalene å dømme, men modell/serienummer stemmer ikke med noe av det jeg finner på nett. Slik ser den ut: Nummeret: Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 18.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 Hei denne motoren er en 1973 mod ifølge denne liken :http://marinshopen.se/Motorer/OmMotorer/Evinrude/Fastst%C3%A4ll%C3%A5rsmodell/Produktions%C3%A5rslista/1515hp100215955/tabid/446/Default.aspx ut i fra serienummer på motor. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 18.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2012 (redigert) Ah, strålende! Der kom det jammen noe! Da vet jeg med sikkerhet at det er riktig. Takker for svar! Det som har voldt meg bry er at jeg ikke har funnet noe på første halvdel, mens 5004 ikke har stemt med noe annet ellers... Så får en håpe deler til 6302 og 6303 passer overens på min. Redigert 18.Juni.2012 av ko-stens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.