Jump to content

Høye dieselpriser på øst/sør landet, hva er grunnen ?

Ida Marie III

Recommended Posts

Hvor fyller dere nær Kristiansand? Er ikke Flekkerøy bare for "proffene" nå? Eller har noen fyllt der i det siste?

Finnes det andre med ok priser?

Kan fylle i Bertesbukta (Kuholmen). Tror han er en god del rimeligere på drivstoffprisen, enn f.eks. Hartmanns brygge, som jo må være den dyreste i landet, spør du meg?. Ang. Flekkerøy, så drives vel dette tankannlegget nå av samme eier som er på Hartmanns brygge, har jeg forstått, så dermed kan du sikkert tenke drivstoff-prisen derifra.

Redigert av LM 605 (see edit history)

Er ikke Bertesbukta åpen bare midtsommers?

Jeg satser på sjøsetting denne uka

Mulig du har rett der, at dette er kun en "sommeråpning". Da må du vel ty til andre (dyrere) alternativer, eller fylle med kanner der hvor det selges "billig" annleggsdiesel, hvis ikke det er så en enorm stor tank du har. Ang. sjøsetting så blir det nok en del på sjøen til påske, så sant ikke været slår seg helt vrang igjen. Uansett blir det nok full aktivitet i båthavnene etter hvert. Nærmer seg styggfort årets sesong nå.

Kjenner ikke prisene, men Korsvik Marina tror jeg legger på ei krone på brygga samnenlikna med bil-pumpene.

Liker også å fylle på en plass som har ommsetning av drivstoff hele året.

Mulig du har rett der, at dette er kun en "sommeråpning". Da må du vel ty til andre (dyrere) alternativer, eller fylle med kanner der hvor det selges "billig" annleggsdiesel, hvis ikke det er så en enorm stor tank du har. Ang. sjøsetting så blir det nok en del på sjøen til påske, så sant ikke været slår seg helt vrang igjen. Uansett blir det nok full aktivitet i båthavnene etter hvert. Nærmer seg styggfort årets sesong nå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...