baatsman Svart 15.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 http://www.utgaardskilen.no Kr 9,60 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Flid Svart 15.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 10.35 i Drøbak. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 15.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 Hvor fyller dere nær Kristiansand? Er ikke Flekkerøy bare for "proffene" nå? Eller har noen fyllt der i det siste? Finnes det andre med ok priser? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
larss Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 (redigert) Hei Dette stykket fra N247 hadler litt om dette temaet. Fra Høllen i Søgne ( Vest Agder) http://n247.no/mobil/?nyhet=2285 larss Redigert 16.Mars.2015 av larss (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MAGDA Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 8,99 hos Glommen Bunkerservice i Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 (redigert) Hvor fyller dere nær Kristiansand? Er ikke Flekkerøy bare for "proffene" nå? Eller har noen fyllt der i det siste? Finnes det andre med ok priser? Kan fylle i Bertesbukta (Kuholmen). Tror han er en god del rimeligere på drivstoffprisen, enn f.eks. Hartmanns brygge, som jo må være den dyreste i landet, spør du meg?. Ang. Flekkerøy, så drives vel dette tankannlegget nå av samme eier som er på Hartmanns brygge, har jeg forstått, så dermed kan du sikkert tenke drivstoff-prisen derifra. Redigert 16.Mars.2015 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Hei Fint hvis dere som har oppdaterte priser registrerer det her: https://baatplassen.no/i/page/drivstoffboersen Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Er ikke Bertesbukta åpen bare midtsommers? Jeg satser på sjøsetting denne uka ? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
LM 605 Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Er ikke Bertesbukta åpen bare midtsommers? Jeg satser på sjøsetting denne uka Mulig du har rett der, at dette er kun en "sommeråpning". Da må du vel ty til andre (dyrere) alternativer, eller fylle med kanner der hvor det selges "billig" annleggsdiesel, hvis ikke det er så en enorm stor tank du har. Ang. sjøsetting så blir det nok en del på sjøen til påske, så sant ikke været slår seg helt vrang igjen. Uansett blir det nok full aktivitet i båthavnene etter hvert. Nærmer seg styggfort årets sesong nå. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Har ca 450l, så orker ikke kanner. Ja, godt når sesongen er igang. Våren er den fineste tiden, spør du meg ?. Skal nok sjekke prisen på Korsvik før jeg fyller. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Sørlandet2 Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Kjenner ikke prisene, men Korsvik Marina tror jeg legger på ei krone på brygga samnenlikna med bil-pumpene. Liker også å fylle på en plass som har ommsetning av drivstoff hele året. Mulig du har rett der, at dette er kun en "sommeråpning". Da må du vel ty til andre (dyrere) alternativer, eller fylle med kanner der hvor det selges "billig" annleggsdiesel, hvis ikke det er så en enorm stor tank du har. Ang. sjøsetting så blir det nok en del på sjøen til påske, så sant ikke været slår seg helt vrang igjen. Uansett blir det nok full aktivitet i båthavnene etter hvert. Nærmer seg styggfort årets sesong nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.