is_620 Startet 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2012 Er nettopp hjemme etter en kveld på sjøen. Fint vær og mange utpå. Jeg overholder 5 mils fart ( i ihvertfall 5,5 ) nærme land og ellers der det er påbudt og og fornuftig etter vanlig folkeskikk og oppførsel. Lurer på hvorfor i huleste de som ikke har folkeskikk og skulket den dagen det skulle læres oppførsel, absolutt må passere så nærme ???? Er det noen som har en MG eller Carl Gustav til salgs, ev en torpedo, for i kveld tror jeg at jeg kunne vært fristet til å senke et par stykker. Men utfra tidligere års erfaringer er vel dette noe man må leve med, eller er det noe håp. Sitér dette innlegget Link to post
Kavaler RS500 Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Innlegget var postet under falsk identitet og vedkommende er permanent suspendert fra baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Det er godt at ikke du har politimyndighet. Mange gode forslag til løsning på problemer du! Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Linekaster er jo mildt, sammenlignet med torpedo... ;) Men å hive tau på sjøen er vel ikke heelt bra det heller.. Sitér dette innlegget Link to post
Kavaler RS500 Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Innlegget var postet under falsk identitet og vedkommende er suspendert permanent fra baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Intet nytt under solen mao.... Sitér dette innlegget Link to post
Fjellmatros Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Og høysesongen er i gang :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.