With dromedille 320 Startet 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2012 Hei, jeg er ny her på forumet... Har nylig blitt eier av en fin Wtih Vital 15 med 25 hk Yamaha. Båten er kjempe fin og trives god i den. Det har seg sånn at jeg tar den opp på henger etter vær tur jeg er ute med den, og nå sist fikk jeg et sprak fra kjølen på båten. Da viser det seg at det er en gammel skade på kjølen som tidligere eier har reparert dårlig, dro av et stort flak med glassfiber. Så det jeg lurer på er, hvordan gjør jeg reprasjonen og hva jeg trenger. Jeg vet at båten må være tør og tørt der det skal repareres... Håper noen er villig til å gi meg en forklaring på dette.... Sitér dette innlegget Link to post
With dromedille 320 Svart 22.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 ingen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 22.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 Hvis du søker litt på reparasjon glassfiber kommer det opp mange tråder om dette. Her står det blant annet endel: https://baatplassen.no/i/topic/69430-skade-paa-kjoelen-ifm-sjoesetting-fra-henger-lappe-med-glassfiber/page__hl__%20reparere%20%20hull%20%20glassfiber Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.