Våtbåt Startet 20.Juni.2012 Del på Facebook Startet 20.Juni.2012 Hei, var ute en tur i går kveld og nøøøt solen som endelig dukket frem. Gleden ble kortvarig da motoren stoppen helt plutselig. Ikke tegn til liv, ingen tenning og ikke noe strøm ombord. Etter å ha blitt tauet trygt i havn (takk til deg jeg ikke fikk navnet av - bare hyggelig sa du! ) sjekket jeg sikringene. To stk hvite av plast med ståltråd/remse på utsiden hadde gått/røket. De begge så til å komme fra tenningen. Men hvor store bør de være? 8, 16, 25? Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 20.Juni.2012 Del på Facebook Svart 20.Juni.2012 I følge manualen skal de være 8A. I tillegg er det en automat-hovedsikring på 40A på en brakett på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 20.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2012 Takk kromfelgen, men at sikringer går kan kanskje tyde på feilkoblinger, eller kortslutninger eller annet snacks? Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2012 Hvilkem manual refererer du til? Jeg har en volvo stern drive shop manual - der stod det ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 21.Juni.2012 Del på Facebook Svart 21.Juni.2012 I dokumentarkivet her på baatplassen https://baatplassen.no/i/topic/16444-volvo-penta-aq1xx-serien/ er det et innlegg fra Draco20DC med to .rar filer. Denne manualen har bl.a. koblingsskjema og mye annen nyttig informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 21.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2012 Takk, denne var jo veldig omfattende og bra, cased closed Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.