Jump to content

Spleising av anker-blytau etter propelltur.

Leon KAD502

Recommended Posts

Var uheldig og få tauet til ankeret i propellen forrige helg, og så klart måtte det skjæres løs. Hentet opp anker og taustumpen etter to dager. Så alt er i orden så langt. Skulle gjerne kommet i kontakt med noen her inne som kunne ta på seg oppgaven og spleise tauet på nytt så jeg får nytt øye og feste ankeret i. Er det noen her som er dyktige på tauspleising av blytau som er flettet som kan hjelpe meg med det? Jeg bor på Brandbu, så om du bor ett sted på østlandsområdet så hadde det vært kjekt. Jeg kan komme hjem til deg med det eller der det måtte passe deg. Tauet er jo ganske tungt siden det er 50 meter. Ville sikkert koste en formue og sende det med posten.

Noen som er intressert i å hjelpe en BP-venn?

Mvh. Leon

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Njaaaaa.... Jeg har forsøkt noen ganger, og det har aldri blitt bra. Jeg har brukt både tegninger og video før.Det der var jo en veldig bra video også.

Hvordan få ut blykjernen?

Bert virker som han har fått det til. Det ser veldig bra ut. Lurer litt på.......

Redigert av Leon KAD502 (see edit history)

Mvh. Leon

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...