bayliners Startet 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2012 Heisan skal ut å dorge på sjøen. Var på sjøen i går, fikk en laks på på 8 kilo med 32 grams møresild. Er det noen der ute som har noen gode tips? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
lbiza Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 wobbler med lyd og rett i motorstrømmen, fikk en laks på 11kg forrige uke :) Sitér dette innlegget Er jeg ikke på sjøen, da er jeg i badekaret og leker... Link to post
Joda3300 Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Vist du dorge i motorstrømmen hvor langt har du ute då? 30-50 meter? Dorge møresild med lodd på snøret er også bra, få den ned 2-3 meter. Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Cannonfodder Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Da dette ikke kan regnes som noen konkurent til båtplassen, så tar jeg sjansen på å linke til ett annet forum. Her er et veldig greit forum med mye kunskap om dorging (eller trolling på nynorsk). Les og spør så får du garantert svar. http://trollingfiske.org/forum/ Sitér dette innlegget Link to post
lbiza Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 jeg fikk laksen på ca 15-20 meter bak båten :) Sitér dette innlegget Er jeg ikke på sjøen, da er jeg i badekaret og leker... Link to post
Trophy Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Hva er beste dorgefart ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Roger jo Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 2-3 knop sier ekspertene. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hafrsfjord Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 ............ beste dorgefart ? Her er en dorgeguide for sjøfiske: http://www.aurebu.no...orgeguide01.php Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.