Nils1 Startet 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2012 (redigert) Som kanskje noen har sett i andre tråder - så holder jeg på å shine opp min Askeladden 535 Bowrider. Fra fabrikk er den ikke utstyrt med noe bord arangement ( 2004 modell) Nå vil kona ( og jeg ) ha kaffebord ombord - og lurer på om noen har erfaring med orginal bordløsning - evt andre selvkomponerte løsninger. Håper noen har en god ide :-) Imens polerer jeg videre ;.) Redigert 21.Juni.2012 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Se på Uttern D55, den har et klaffbord på hver side. Enkelt og greit Sitér dette innlegget Link to post
Kal-El Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 I min gamlebåt, Bella 530 Excel, hadde jeg et standard båtbord med søyle som du skrudde ned i søylefundamentet og en bordplate som akkurat gikk ned i rommet under akterbenken. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2012 Hvis du vil ha søyle, så er bordet til Buster XXL/ Magnum passe stort! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.