kapteinh Startet 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2012 Hei, har en johnson 90 pl 2005 mod. motoren starter ikke. har gjort følgende. 1. byttet powerpack 2. coiler 3. tenningslås men der er enda ikke gnist? noen som har noen flere forslag over hva jeg kan sjekke? evt hva som kan ver gale? mvh Henrik Fagerli Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 22.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 Det optiske øyet er svakhet på disse motorene. Koster rundt en tusing hos Ravns Garage Sitér dette innlegget Link to post
kapteinh Svart 22.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 trigger sensor du mener? Sitér dette innlegget Link to post
kapteinh Svart 26.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 nytt optisk øye bestillt håper på start :D Sitér dette innlegget Link to post
Christoffer79 Svart 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 drømmefeilen er når dødmannsbryteren feiler, hadde det på min, og den startet heller ikke,. så etter x antall timer med feilsøkning, var det bare og bytte den lille teite bryteren i kontrollboksen:) Sitér dette innlegget Link to post
kapteinh Svart 28.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 hehe ja sant d, kjøpt ny den å så er ikke den med meg ;P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.