kapteinh Startet 21.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2012 Hei, har en johnson 90 pl 2005 mod. motoren starter ikke, mangler gnist. har gjort følgende. 1. byttet powerpack 2. coiler 3. tenningslås men der er enda ikke gnist? har fått 2 ettertenninger, men er bare smell og ikke noe mer. (ryker som f...) noen som har noen flere forslag over hva jeg kan sjekke? evt hva som kan ver gale? motoren begynte å fjusket i ca 3 sek når jeg var ute på sjøen, etterpå virket alt normalt, men når jeg slakket ned 3 minutter senere, så gikk den i 5 min på sakte fart så var det full stopp mvh Henrik Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 23.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2012 Det er en totakter, regner jeg med ? Jeg har opplevd tre motorer der den optiske sensoren på toppen av svinghjulet har røket. Koster bare en tusing hos Ravns Garage... Sitér dette innlegget Link to post
KABE720 Svart 14.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Jeg har samme problem på min at jeg ikke får gnist på noen tennplugger. Har du funnet noen løsning på problemet ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.