quantumduck Startet 23.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2012 Ferien er litt oppstykket i år, og derfor ønsker jeg å legge fra meg båten i Strömstad-området. 4-13 juli. Båten ble liggende en lang stund i gjestehavna i Strömstad i fjor pga. sykdom, og det fungerte forsåvidt helt greit, men kunne godt tenke meg å slippe å betale for alle fasilitetene jeg ikke har tenkt å bruke :o) Kan gjerne være et par timers gange unna også, men er avhengig av god kollektivkommunikasjon til/fra Oslo. Hvis noen f.eks. har båtplass i området de har mulighet til å leie ut i perioden ville det vært veldig interessant. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 (redigert) Siden vi skal ha med hund blir det for omstendelig å komme seg hjem fra Strömstad, området Hvaler/Fredrikstad, evt. Vestfold er mer aktuelt. Ingen som er på ferie med båten og har en ledig bås? Redigert 29.Juni.2012 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.