eias Startet 24.Juni.2012 Del på Facebook Startet 24.Juni.2012 jeg er ny her, og skjønner ikke så mye av denne siden, men jeg må bare spørr om en ting her, siden dere vet sikkert mye mer enn meg om båt. Men det jeg lurer på er om det går ann å bruke bilsterio i en sjekte/snekke med kalesje. om den da kommer til å ruste og gå i stykker pga. fuktighet i båten, eller om jeg burde gå for en marinespiller. forskjellen er jo bare at pakningen på utsiden av marinespilleren er vanntett, og slipper ikke inn vann til metallet som er bak. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Ville gått for marinehøyttalere ihvertfall. Til spilleren kan du jo bare kjøpe en vanntett boks på biltema for eksempel. De har jo bokser beregnet for akkurat dette. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Hvis hverken spiller eller høytalere blir direkte utsatt for vannsprut ville jeg gått for vanlige. Mye billigere. Holder mange år Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
eias Svart 24.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 takk for tipsene, spilleren vil ikke bli utsatt for direkte vannsprut, og høytalerene kan bli utsatt for litt vanndrypp når det bades ombord, men ikke noe mer enn når man har bildøren oppe når det regner. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Kjøper du for dyrt utstyr risikerer du at det blir stjålet. Ikke lett å låse en kalesjebåt. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
eias Svart 24.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 sant det. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 25.Juni.2012 Del på Facebook Svart 25.Juni.2012 Kjøp billig på biltema. Det gidder de ikke å stjele. Holder i mange år dersom du tr litt hensyn ved montering. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.