bliss X Startet 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2012 Har fått inn en brennmanet i toalettsystemet. Svineriet tok tydligvis turen gjennom pumpa og satte seg fast inni toalettskålen dvs på toppen der spylevannet kommer ut. Toalettet virker men det kommer bare ut vann noen steder og med veldig høy trykk. Er dette noe som vil gå seg til etterhvert? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Spyle med vannslange motsatt vei? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 (redigert) Har hatt det samme selv, jeg bare pumpet inn vann i en evighet og så forsvant det meste etterhvert, brunt slim, men det begynner gjerne å lukte også og for å få vekk det som ikke gikk av seg selv så brukte jeg dobørsten med klorin på og dyttet opp under ringen så bustene kommer inn der slimet har tettet Redigert 24.Juni.2012 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Hei! Jeg fikk inn brennmanet i sjøvannsinntaket for toalettspylevannet for et par år siden. Den stoppet imidlertid allerede i inntaksventilen. Jeg koblet da gummibåtpumpa til indre enden av inntaksslangen og klarte å presse "dyret" ut samme veg som det kom inn. Kanskje du kunne klare å trykke den inn i toalettskåla ved å bruke samme metode? Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2012 Lykke til. Jeg har også opplevd dette. Det lukta skikkelig sjø gitt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Rødsprit løser opp brennmaneter! Kjent triks blant garnfiskere. Prøv å pumpe gjennom litt rødsprit og la det stå en stund før du skyller med sjøvann. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.