SeaRaymond Startet 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2012 Da står snart årets båtferie for døren, turen blir fra Bergen til Sørlandet om alt går som tenkt. Men over til det jeg ønsker tips om. Guttungen vår er 5 1/2 år og ingen syklist grunnet handikap. Vi har to sammenleggbare sykler fra Maritim som vi også brukte på båtferien i 2010, da gikk det akkurat å ha han i sykkelsete bakpå. Nå er han 2 år eldre og ser for meg at dette ikke vil fungere. Jeg dultet borti bena hans hver gang jeg trødde den gangen. Vi har en sykkelvogn fra Biltema, men denne tar naturligvis alt for stor plass i vår lille 26 fots båt. Så da er spørsmålet, er det noen som har tips om mindre og sammeleggbar sykkelvogn. Den trenger ikke ha så store som 20" hjul, og trenger ikke være for mer en 1 person. Men det jeg har kommet over er nettopp dette, og det vises ikke hvor "nett" de er sammenleggbar. Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Prøv på terrengsykkel.no's forum. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
SeaRaymond Svart 25.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Da ble det en Alprace sykkelvogn fra Coop Obs hypermarked til 1490,- Den blir helt flat når legges sammen og hjul lett taes av. Prøvde å finne for ett barn, men prisen ble da høy, og maks vekt for liten. Denne har i tillegg løst hjul og montere fremme, slik at joggevognen kan bli hjemme. To fluer i en smekk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.