Jump to content

Ønsker tips om liten sammenleggbar sykkelvogn

SeaRaymond

Recommended Posts

Da står snart årets båtferie for døren, turen blir fra Bergen til Sørlandet om alt går som tenkt. Men over til det jeg ønsker tips om. Guttungen vår er 5 1/2 år og ingen syklist grunnet handikap. Vi har to sammenleggbare sykler fra Maritim som vi også brukte på båtferien i 2010, da gikk det akkurat å ha han i sykkelsete bakpå. Nå er han 2 år eldre og ser for meg at dette ikke vil fungere. Jeg dultet borti bena hans hver gang jeg trødde den gangen. Vi har en sykkelvogn fra Biltema, men denne tar naturligvis alt for stor plass i vår lille 26 fots båt.

Så da er spørsmålet, er det noen som har tips om mindre og sammeleggbar sykkelvogn. Den trenger ikke ha så store som 20" hjul, og trenger ikke være for mer en 1 person. Men det jeg har kommet over er nettopp dette, og det vises ikke hvor "nett" de er sammenleggbar.

Takker for tips!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...