Pomologa Startet 24.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2012 Heisann! Er det noen som vet om man må betale to ganger hvis jeg allerede har betalt for kart for nordsjøen og danmark på min Ipad? Tenker å laste kartene ned også til min Ipod touch, er samme APP store brukeren. I teorien skal det gå men blir litt usikker når applikasjonen er en gratis app mens kartene blir etterkjøpt innpå appen, altså husker systemet til jeppesen/app store at jeg har allerede kjøpt kartene ? Sitér dette innlegget Hilsen Pomologa Link to post
kdtran Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Jeg har ikke klart å få kartene på andre maskiner enn den jeg kjøpte dem fra. Selve appen har dukket opp både på tlf og på en annen iPad jeg disponerer, men detaljkartene ligger som sagt bare på iPaden jeg lastet dem ned på originalt. Forøvrig er programvaren overlegen Navionics sin, og anbefales sterkt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Strekkfisken Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Så lenge alle iEnhetene dine er knyttet opp mot en og samme iTunes-konto skal du få lastet ned kartene til alle (det vil si, maks fem er det vel). Jeg har mine kart på både iPhone og iPad, og har kun kjøpt de en gang. Gå til "Settings" => "Restore Content" på enheten som ikke hadde de innkjøpte kartene installert, så får du lastet de ned der uten å betale på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Nei har du sett! Der var det jammen meg en liten pil nede i hjørnet på programmet som jeg ikke hadde sett før, så nå har jeg kartet alle steder jeg trenger det. Read the f#%#ing manual var det en som sa til meg en gang. Burde nok ha tatt lærdom av de ordene, ja. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Aq 28 Ht Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 (redigert) Et lite sidespor.. Hva er bedre med Plan2nav en Navionics kdtran? Jeg har pendlet mellom Navionics og Plan2nav når jeg skal ha et kartsystem på ipaden min i sommer. Det sto mye positivt om Plan2nav i en link her på forumet tidligere, men så ble det stille. og tester i båtblader sa at Navionics var klart best, så jeg er litt i tvil her, så morro å høre din eller andre sin erfaring. Redigert 25.Juni.2012 av Aq 28 Ht (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Jeg måtte betale 2 ganger for kart til min IPad og IPhone, var nok litt for utolmodig og bare trykket i vei . Takker for info, nå kan jeg muligens få tak i karet gratis til min IPad nr.2. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.