oepeter Startet 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2012 Vi skal en tur gjennom Sørlandet med en større seilskute, Caroline af Sandnes og jeg lurer på om noen har oversikt over friseilingshøyder i Blindleia. I henhold til en rask kikk på kartet ser jeg at vi ikke kommer innunder broa til Justøy, vi rager rundt 21 m. Er det andre luftspenn eller broer dere vet om som er lavere enn 21 m? Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Såvidt jeg husker er det ingen luftspenn, og kan heller ikke finne noen på kartet bortsett fra rett øst for Kjøbmannsvig, men det er bare et problem om man går på feil side av holmen... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
GeirT Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 (redigert) Er litt trangt i Blikksundet om du får motgående trafikk. Geir Redigert 25.Juni.2012 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Justøybroa er 19 m seilingshøyde og dybden ved gamle hellesund ca 3 meter ellers bør det gå bra Husker når jeg hadde skøyte som stakk 2.80 dypt så virvlet jeg opp en del gjørme der Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
-morten- Svart 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 Har gått blindleia flere ganger med MTB 120 fot 6,5m bred dybdegående ca 2 m. Høyden på den var bare 11-12m Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.