Pontius Startet 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2005 Er det noen som har tenkt seg på båtmessan i Gøteborg i februar? Der arrangerer de en 2 dagers symposium for seilere. Program her. Hadde ikke noe lignende vært en super ide på 'Sjøen for alle'? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Hvordan er denne messen størrelsesmessig i forhold til Sjøen for Alle? Tror bare jeg har tid/råd til en av messene og vurderer å dra på denne istede siden det skulle være et slikt symposium og fordi jeg er utålmodig! Sitér dette innlegget Link to post
junkern Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Jeg skal på denne messen i jobbsammenheng, men jeg er usikker på om jeg får med noe av disse seilgreiene selv om det hadde vært utrolig spennende. Regner med at firma legger mest vekt på motorbåtene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.