Jump to content

Ettermontere vindusvisker Yamarin 58BR - Hva trengs av utstyr?

With200

Recommended Posts

Hei

Skal prøve å ettermontere vindusvisker på en Yamarin 58 BR i sommer og lurer på om det er noen der ute som har erfaring med å ettermontere dette på samme/lignende båt? Tenker først og fremst på type pussemotor, lengde på pusserarm, type pusserarm (paralell?). Har tatt noen mål, så vet sånn noenlunde hva jeg skal gå etter, men fint om noen kan dele sine erfaringer hvis de har vært borti dette før. Kan også trenge litt tips til oppkobling, tok en titt under dashbordet og den første tanken som streifet meg var "spagetthi bolognese", m.a.o. et virvar av legninger.

Vet om en svenske som skrev utdypende om dette for en 5-6 år siden, men innlegget er nok foreldet for jeg finner det ikke igjen.

https://baatplassen.no/i/topic/38653-vindusvisker-paa-yamarin-59-dc/

Her er inlegget til svensken (Bosse), men han linker videre til fendern.se for den utdypende forklaringen. Har brukt en time på å søke gjennom fendern.se, men innlegget ser ikke ut til å eksistere lenger.

Bilde av det elektriske kommer etterhvert, men i første omgang trenger jeg bare tips til utstyr som må kjøpes inn fra noen som har gjort dette før. Vindusflaten måler omtrent H: 70 cm, B: 48 cm.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...