With200 Startet 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2012 Hei Skal prøve å ettermontere vindusvisker på en Yamarin 58 BR i sommer og lurer på om det er noen der ute som har erfaring med å ettermontere dette på samme/lignende båt? Tenker først og fremst på type pussemotor, lengde på pusserarm, type pusserarm (paralell?). Har tatt noen mål, så vet sånn noenlunde hva jeg skal gå etter, men fint om noen kan dele sine erfaringer hvis de har vært borti dette før. Kan også trenge litt tips til oppkobling, tok en titt under dashbordet og den første tanken som streifet meg var "spagetthi bolognese", m.a.o. et virvar av legninger. Vet om en svenske som skrev utdypende om dette for en 5-6 år siden, men innlegget er nok foreldet for jeg finner det ikke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 Dersom innlegget ble skrevet på baatplassen.no bør det være mulig å finne det igjen. Tror også det kan være lurt å legge ut noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
With200 Svart 26.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 https://baatplassen.no/i/topic/38653-vindusvisker-paa-yamarin-59-dc/ Her er inlegget til svensken (Bosse), men han linker videre til fendern.se for den utdypende forklaringen. Har brukt en time på å søke gjennom fendern.se, men innlegget ser ikke ut til å eksistere lenger. Bilde av det elektriske kommer etterhvert, men i første omgang trenger jeg bare tips til utstyr som må kjøpes inn fra noen som har gjort dette før. Vindusflaten måler omtrent H: 70 cm, B: 48 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.