MajorAndy Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Jeg har et Grundig med CAM-modul og kort fra danske Boxer. Det fungerer fint med kort fra svenske Boxer også. Jeg har dette abonnement hos Boxer SvergieG http://www.boxer.se/vart-utbud/boxer-mix-kontantkort/ Jeg har lige fyldt en måned på mit kort via nettet. Kostede 345 SEK. Fungerede fint. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 (redigert) Det var interessant. Lurer på om jeg kan bruke min norske Sagem dekoder? Noen som vet? Jeg ringte en meget hyggelig Boxer kundtjänst, og de sa at dette skulle funke. Så da bestiller jeg og håper det beste Redigert 28.Juni.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Jeg har dette abonnement hos Boxer SvergieG http://www.boxer.se/...ix-kontantkort/ Jeg har lige fyldt en måned på mit kort via nettet. Kostede 345 SEK. Fungerede fint. 345SEK er jo greit for en måned ferie på svenskekysten, men det er jo prisen for en måneds påfylling. Først må en jo kjøpe et kontantkort for 3 måneder til 795SEK! Så jeg tror jeg klarer meg med SVT1 og SVT2 pluss et par andre gratiskanaler på min svensketur i august. Men kanskje jeg er litt gjerrig? 795SEK er jo ikke mer enn ca. 4 dager havneavgift i gjestehavn. Men en kan få mye rødvin eller øl i Sverige for de kronene! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mix Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Lurer på om Boxer Sverige kan ordne pairing med en RiksTV Cam, eller må man kjøpe en egen Boxer Cam ? Noen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
Flemming Torp Svart 6.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2012 Kære alle - og tak for tips! Blot til generel orientering: "Løsningen" ... : En af mine sønner har en god ven, der arbejder og bor i Stavanger. Da jeg kom til Tananager, kontaktede jeg ham, og vi aftalte at mødes om aftenen i Expert i Straen Centret. Han bestilte et Riks-TV-abonnement med data for min dekoder/modtager ... Det fungerer helt fint med min antenne og mit gamle TV ... Men billigt er det ikke: NOK 450 pr. måned + 225 for oprettelslen ... Og endnu har jeg ikke "haft tid til TV" ... ... Det bliverf vist nogle dyre TV-timer ... Mange hilsener og tak for hjælpen Flemming Torp - pt. S/Y Gimle i Strusshamn Sitér dette innlegget Med sejlerhilsen Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør Link to post
MajorAndy Svart 6.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2012 Jeg har undet ferien brugt både mit svenske og danske kort i mit tv og samme CAM-modul uden problemer. Fik oven i købet også NRK ind da jeg lå i Käringön. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.