Jump to content

Mulighed for at se TV i båden?

Flemming Torp

Recommended Posts

Jeg har dette abonnement hos Boxer SvergieG http://www.boxer.se/...ix-kontantkort/ Jeg har lige fyldt en måned på mit kort via nettet. Kostede 345 SEK. Fungerede fint.

345SEK er jo greit for en måned ferie på svenskekysten, men det er jo prisen for en måneds påfylling. Først må en jo kjøpe et kontantkort for 3 måneder til 795SEK! Så jeg tror jeg klarer meg med SVT1 og SVT2 pluss et par andre gratiskanaler på min svensketur i august. Men kanskje jeg er litt gjerrig? 795SEK er jo ikke mer enn ca. 4 dager havneavgift i gjestehavn. Men en kan få mye rødvin eller øl i Sverige for de kronene!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 2 uker senere...

Kære alle - og tak for tips!

Blot til generel orientering: "Løsningen" ... :

En af mine sønner har en god ven, der arbejder og bor i Stavanger.

Da jeg kom til Tananager, kontaktede jeg ham, og vi aftalte at mødes om aftenen i Expert i Straen Centret.

Han bestilte et Riks-TV-abonnement med data for min dekoder/modtager ...

Det fungerer helt fint med min antenne og mit gamle TV ...

Men billigt er det ikke: NOK 450 pr. måned + 225 for oprettelslen ...

Og endnu har jeg ikke "haft tid til TV" ... :giggle: ... Det bliverf vist nogle dyre TV-timer ...

Mange hilsener og tak for hjælpen

Flemming Torp - pt. S/Y Gimle i Strusshamn

Med sejlerhilsen

Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...