Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Sjøbliss skrev for 2 timer siden:

Nei vi hadde ikke t-skjorte noen av oss om jeg husker rett. Var litt kaldt så . Vi er en familie med to adopterte barn, fra Sør-Afrika, og en egenfødt 17åring på 1,96 høyde. Det er vel kanskje det som peker seg mest ut. Jeg var nesten ikke innover men jeg husker jeg så dere i farten.?

Vi satt på bord 20, det som er nærmest veggen ved utgangen mot toalettene.

Kjørte forbi Borøya i går og kastet et blikk inn i bukta, men så ikke noe som kunne ha vært dere, så der har vi jo forklaringen! :lol:

Var sist på Oscarsborg tirsdag til onsdag og hadde gjemmekontor onsdag morgen før jeg dro hjemover.

IMG-4695.jpg.4a31befffbcc4beb7b1b1ae202c95348.jpg

Pequod

Pequod

Sjøbliss skrev for 2 timer siden:

Nei vi hadde ikke t-skjorte noen av oss om jeg husker rett. Var litt kaldt så . Vi er en familie med to adopterte barn, fra Sør-Afrika, og en egenfødt 17åring på 1,96 høyde. Det er vel kanskje det som peker seg mest ut. Jeg var nesten ikke innover men jeg husker jeg så dere i farten.?

Vi satt på bord 20, det som er nærmest veggen ved utgangen mot toalettene.

Kjørte forbi Borøya i går og kastet et blikk inn i bukta, men så ikke noe som kunne ha vært dere, så der har vi jo forklaringen! :-D

Var sist på Oscarsborg tirsdag til onsdag og hadde gjemmekontor onsdag morgen før jeg dro hjemover.

IMG-4695.jpg.4a31befffbcc4beb7b1b1ae202c95348.jpg

• Create New...