mikkel svendsen Startet 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2012 jeg har en 77 model suzuki dt 9.9. jeg sliter med å starte den, går bare med startgass. noen med insidekunnskap om denne modellen?? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Den er vell ganske lik andre eldre 2-traktere.. Søk litt på forumet så er det mange tips. Har du prøvd å rense forgassere? Får du pumpet blæra hard? Er pluggene våte av bensin eller tørre? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
rover Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Har samme problem med min gamle 8 Hk. Har renset forgasser, ny bensin, og nye plugger. Men må ha startgass for å starte. Men varm, starter den alltid:-/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.