Avmønstret4 Startet 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2005 (redigert) Jeg har bestilt en båtplassen vimpel, men finner ikke noe sted på lanternemasta å feste den. Har ikke hatt noe vimpel på mine tidligere båter og lurer derfor på om noen vet om hvor en kan få tak i disse stengene j mener å ha sett brukt til dette formålet. eller er det andre måter å feste den på? mulig j har sovet i timen får nevne at det er en scand classic j har. med vennlig Redigert 29.Januar.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Denne kan skaffe via Vollen Båtservice i Vollen, Asker, Tlf 66 78 40 30. Syrefast. Har 2 stk selv. Baatdilla organiserte også en bestilling i fjor en gang. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Avmønstret4 Svart 30.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 (redigert) den var jo lekker hannah.2! men synes vel kanskje ikke at den passer på min enkle sorte lanternemast, men j tror j har funnet et par mulig løsninger etter å ha spionert litt i båthavna idag. -man tager en radioantenne i sort glassfiber eller stål, og kutter den så ned til passende lengde og montere på lanternemasten. -eller man tager det man haver, en sykkel-eike f.eks og retter den ut og montere. men j tror j kjøper en billig radioantenne, så kommer nok vimpelen til sin rett håper dette med vimpelen kan være en grei måte å komme i kontakt med andre brukere på båtplassen.no, in "nature"........ med vennlig Redigert 30.Januar.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 håper dette med vimpelen kan være en grei måte å komme i kontakt med andre brukere på båtplassen.no, in "nature"........ <{POST_SNAPBACK}> Det kan jeg bekrefte. Vimpelen funker Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Avmønstret4 Svart 30.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 høres glimrende ut. by the way,satt å surfet på jobben inatt og fant hjemmesiden din. den var bra, med mange flotte bilder. fikk noen tips om steder å besøke til sommeren, hvis vær og føret er "over-værende" med oss snekkefolket...... med vennlig Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Radioantenne fungerer bra. Thorshov Rekvisita har en kort type på ca. 20 cm. Passer perfekt til vimpelen. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 31.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 ok Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Jeg har hatt en vimpel festet til 2 forskjellige antennepisker av stål. Begge har knekt tvers av etter en tid. Virker som om de ikke tåler den ekstra belastningen en vimpel gir. Holdt på å miste Baatplassenvimpelen min nå i høst på grunn av brudd. Heldigvis hadde jeg festet linen i lanternemasten i tillegg, så alt bare hang og slang. Mulig det er bedre med pisk i glassfiber. Kanskje den tåler vibrasjonene vimpelen skaper. Det gjør i hvertfall ikke stål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.