Alekosm Startet 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2012 Hei! Har en Hurrycane 470 v-bunn med en mercury 90 hk 2T. 1990 mod. Sliter veldig med å få opp farten på båten, den gjør nå ca 40 knop. Leser at folk med samme båt gjør ca 50 + Knop. Jeg har en Turbo 21 stål Propell og manuell lift som kan stilles 6 tommer. Har ingen turteller som fungerer enda så har ingen Rpm, Sliter litt med å finne ut av dette W-uttaket... Har lest litt om høyder å slikt her inne på forumet å prøvd endel forskjelling, å la kav-plata flukte med bunnen gav med ca 35 knop. men jeg så da at den "druknet" Nå har jeg stilt den opp ca 10 cm fra bunnen å fått 40 Knop. På bildet under har jeg ca 35, vet ikke hva dere syns? Når tilten står helt nede ser det sånn ut.. Noe er hvertfall galt! På trim'n har jeg lite å gå på før den blir vinglete. Noen fornuftige meninger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.